Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 12:08   #12
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Sitat:

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)
Hyyyyl!!!
1,5 kilo opp... Siden TIRSDAG!

Jeg ligger i stabil ketose og spiser under 1000 kalorier per dag - samt trener, så fett er det _ikke_.

Men jeg kan jo ikke fortsette å ese ut vann lenger snart... Fingrene er numne og hovne og føttene det samme. Føler meg helt sprengt av alt dette vannet snart... Vurderer seriøst en tur til legen snart - blir helt stressa av dette jeg. Har nå lagt på meg seks kilo med vann siden jeg gikk i ketose...

Går på allergimedisiner i tilfelle det kunne være allergi - ingen bedring. Drikker et par kopper te ila dagen - ingen bedring. Blodtrykket er supert, så det er ikke derfor... Gode ideer mottas med takk...

Fra en annen tråd

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat