Hei
Prøv Ertestuingerstatning og potetmoserstatning side 130 i Boken, så får du grønnsaker på en nydelig og smakfull måte- redningen for mange.
Man bør spise noe salat eller grønnsaker hver dag , spesiellt hvis man går lenge på ketolysekuren, ellers kan kolesteroltallet stige.
Ketolysetabletter anbefales spesiellt for de som har PCO og insulinresistens ( stort sett de fleste med BMI over 30) Tablettene reduserer insulinresistensen og medfører derfor økt fettforbrenning.
Mosjon vil ikke bare forbrenne fett, men også bedre insulinresistensen. Når Det er mindre insulin, øker vekttapet.
Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen
Opprinnelig lagt inn av snoopygirl
jeg spiser meg passe mett til hvert målitd...skal ikke så mye mat til for at jeg er fornøyd... MYE mindre enn før såklart var det tøft tilogbegynne med da,var jo anna mat enn jeg pleide å spise.var VANVITTIG sulten den første uka husker jeg,holdt på å bli gaaal.også hadde jeg veldig vondt i hue...helt normalt,,men etter ei ukes tid så var jeg ikke så sulten mere og hugguvondtet ga seg også.etter det har det gått stort sett veldig bra,bortsett fra perioder jeg har vært veldig lei omelett ol.
|