Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 20:36   #9
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hei alle! Pluss spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Gwenpa, her.

Hei alle Eurodietere! Da er jeg i gang med min andre dag på Eurodiet, og har nettopp satt til livs min første sjokofrokost Har tidligere gått på ketolyse, men hadde desverre ikke helt selvkontroll til å gjennomføre... Lite lettvint ketolyse-mat for en som reiser en del, desverre.. Nå har jeg i allefall karbefri Eurodietprodukter å putte i veska
Det jeg lurer på er følgende: Er det lov å bytte ut et og annet Eurodiet-måltid med et "vanlig" måltid som er helt strippet for karber?? Skal på kurs med to overnattinger og middager og greier snart, og VET jeg ikke kan skippe middagene i allefall.. Men er det ok, hvis jeg bare spiser kjøtt/ost og lovlig grønt....? Og så blir det vel litt rødvin..

så lenge du er i fase en skal du kun bruke posene ,men i fase to kan du bytte ut en pose med rent kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker pluss et glass vin
du forsinker jo bare vektnedgangen med og skjie litt ut ,og skal du på kurs , ja da syns jeg du faktisk må unne deg selv og være sosial og spise med de andre , vi som går på eurod, skal jo leve også

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat