Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 22:28   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettets betydning ved ketolyse

En annen ting er jo at dersom du spiser mye og raske karbohydrater så vil gjerne insulinet stige, insulinet er et fettlagrende hormon, og jo høyere konsentrasjon av insulin, jo mer fett lagrer kroppen. Dermed er det ikke særlig bra å kombinere masse karber med mye fett.

Det er en annen ting, som jeg har lest et sted, som jeg ikke vet nok om, at fettet i maten binder seg til fett i kroppen, men her kommer jeg litt til kort. Noen som kan fylle i her?

Uansett, hvor mye fett du spiser begrenser seg selv, du blir mett og du orker ikke mer, om du skulle overdrive, så vil du merke det via fettidiaré (at fettet skiller seg fra resten av avføringen, ekstremt løs mage, ja, skikkelig ekle saker), men det er ikke farlig, bare et tegn på at det har blitt for mye, men det skal også en del til, og man kan oppleve dette i overgangen rett og slett fordi magen ikke er vant til fett dersom man har levd magert tidligere.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat