Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 23:06   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettets betydning ved ketolyse

Det som lenge har forundret meg med normalt slanke mennesker som stort sett spiser sunt, er hvordan de på et magisk vis klarer å regulere energiinntaket uten å blunke på et øye, det ligger så naturlig for dem. Tror det har mye med hva man tilegner mat for slags egenskaper. Næring eller belønning, dere skjønner sikkert hva jeg mener
Å telle kalorier har i så måte, etter min mening og i hvert fall på lavkarbo, lite for seg. Cluet ligger i stor del i la kroppen styre matinntaket. For egen del måtte jeg virkelig kjenne etter, er jeg mett nå? Er jeg bare fysen? Tørst? Nå kan jeg ikke huske sist jeg overspiste, eller gikk sulten lenge, ergo så har jeg mer eller mindre blitt et slankt menneske også mentalt Dette beveger seg vel litt bort fra hovedtema, var mer som en kommentar til Energibuntens innlegg.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat