Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-05, 21:58   #10
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......får prøve igjen jeg..hadde skrivi masse,og trykte på sendknappen,,,og vips så var alt borte.....

syns både de hjerteformede kakene og det bamsetelegrammet var skikkelig gossin ide altså..er nok noen som blir glade da tenker jeg....så koselig da å kunne glede noen sånn,,,,har gitt opp jeg,,gidder ikke å gi han noen ting i år,,,skal gi en liten gossin ting til unga mine jeg....
og elian..ikke pent å le altså,men måten du fortalte på var så artig....høres ut til å være like romantisk som sambon min han gitt.....får håpe du får noe kos på morsdagen da...er jo veldig kos med tegninger eller noe de har laga..håper du får en koselig dag

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat