Tråd: Sulten!?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-08, 20:33   #1
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs
Unhappy

Sulten!?

Titt tei!
Lurer på om det er andre som har det som meg, i går og i dag så har jeg vært sulten.... Lurer på om det kan være brødet jeg bakte i går som gjør at eg heller spiser det enn fet mat for eksempel. Var så utrolig godt med brødsmak igjen at eg spiste to av måltidene mine med brødmat....
Kan ikkje skjønne hva annet det kan være liksom.... Hvis noen kan hjelpe meg eller komme med noen gode råd hvis dere har opplevd det samme noen gang...
Har jo ikkje vært sulten tidligere, heller omvendt som gjorde at eg ikkje fikk i meg nok karbs og fett....

Help people

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat