Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 13:13   #9
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir dere respektert?

Jeg har faktisk vært ganske rørt over hvor lett mitt nettverk har akseptert mitt kosthold. Jeg synes de fleste kjenner noen som har gått ned i vekt på denne dietten. Jeg opplever mye støtte og nyskjerrighet. Det er avhenger litt av hvor godt jeg forklarer. Det mest rørende var da jeg hadde bursdag og kollegene mine på jobben ringte rundt til alle konditoriene i byen for å bestille lavkarbo ostekake. De ble møtt ganske arrogant med at man må jo kunne kose seg av og til. Så i forhold til konditorne har vi kanskje en opplysningsjobb å gjøre. Mitt nettverk gir meg full støtte når jeg forklarer at dersom jeg faller ut av ketose og skal inn igjen får jeg en periode på ca. 3 dager med hodepine. Alle forstår at et kakestykke ikke er verd det.