Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 20:21   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Nybegynner på ketolyse og har noen spørsmål...

Sitat:

Ok, tusen takk for utfyllende svar til dere alle!! Jeg har gått ned 1 kg på en dag, men det er nok utelukkende vann.

Ellers har jeg en utfordring når det gjelder å drikke vann. Drikker svært lite vann da jeg ikke er vant til det, ikke er så veldig glad i det og er "pepsi-max-o`holiker"

Gratulere med ett kilo, selv om det bare måtte være vann. Ned er ned sier bare eg
Jeg drikker endel Fun light også, prøver og holde meg til bare vann i ukene, men enig med deg at det kan være vanskelig å få ned alt som skal ned i løpet av en dag.
Forsøker å få i meg minst to flasker 0,6 vann før jeg går fra jobb så da føler jeg at jeg er godt i gang

Bare stå på

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat