Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 20:33   #7
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner på ketolyse og har noen spørsmål...

Opprinnelig lagt inn av Sense, her.

...Drikker svært lite vann da jeg ikke er vant til det, ikke er så veldig glad i det og er "pepsi-max-o`holiker"

Heihei og velkommen!
Jeg er heller ikke noe særlig glad i vann, så jeg skjønner hva du mener.
På den annen side er jeg ikke særlig glad i luft heller, men jeg skjønner jo at jeg må ha det. Det blir litt på samma måten. Du bare må ha det. Vanndrikkinga venner du deg til. Kroppens celler trenger MYE mere vann når den skal forbrenne ketogent. MYE. Jeg merker det ihvertfall når jeg våkner om morran, hvis jeg har drukket for lite vann så er jeg så tørr i kjeften at jeg føler meg nesten i "bakrus", hvis du skjønner.

Mange tåler fint å drikke pepsi-max på ketolyse. Jeg gjør det ihvertfall. Hvis du stopper opp på vekta så får du heller prøve å klare deg uten ei stønn, for å se om det hjelper.

Masse lykke til!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat