Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 21:03   #1
Pc-snuppa
Medlem

Pc-snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill
Question

Skal begynne på Levaxin, men legen skrev ut så LAV dose!

...0,05 mg for og være nøyaktig...
Syntes dette var meget lavt og når jeg nevnte det for legen sa han at jeg kunne få medikamentoverdose. Går ikke på andre medisiner. Kanskje jeg må starte lavt og heller øke etterhvert for ikke og bli dårlig eller noe sånt? Helt greit hvis det er tilfellet, men blir litt oppgitt når jeg får så lite informasjon og så ikke er flink nok til og "mase" på legen om hva som er grunnen osv...
Fikk ikke Liothyronin på resept når han skrev ut Levaxinen, men det får jeg kanskje etter en tid hvis Tyroxinen ikke virker alene, eller??

Noen som kunne fortelle meg om sine egne erfaringer med å begynne med Tyroxin og hvor lang tid det pleier og ta før medisinen starter og virke?? Bivirkninger har jeg lest litt om så jeg vet om, i allefall de fleste av dem. Har selvfølgelig lest igjennom mange av trådene her inne angående lavt stoffskifte, så kanskje denne tråden er overflødig... Men jeg er så surrete i hodet, sliten og formen så lav nå at jeg greier rett og slett ikke og komme meg igjennom alle de hundre postene om dette. Et slit og skrive dette faktisk...

Skal man ta det til mat? Utenom mat? På fastende hjerte? Mener at i en av postene jeg greide og lese igjennom før jeg ikke orket mere, så skrev Nille, som er erfaren i dette at man ikke skulle ta...... var det magnesium? At man ikke skulle ta dette sammen med Levaxin... Uff, hukommelsen min er så dårlig!!!!! Silikonhjerne kaller jeg det, ingenting sitter...

Så tusen takk til snille dere som vil dele litt om dette med meg
På forhånd takk

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat