Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 21:58   #2
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Skal begynne på Levaxin, men legen skrev ut så LAV dose!

Heiann
Jeg syns det høres ut som en bra startdose - riktig at du kan få noen overdosesymt. dersom du begynner med for stor dose, og om du øker for fort. Du skal vel sikkert tilbake til legen om noen uker for å ta nye prøver?? Det avhenger jo av hvordan blodprøvene dine er.

Lurt å prøve ut Levaxin først og heller tilføre Liot. etterhvert dersom du ikke blir helt bra av Levaxinen.

Tror det tok bortimot 1/2 år før jeg merket noe bedring av betydning, men jeg sleit litt i starten får å få verdiene opp - veldig mye svingninger husker jeg (er noen år siden nå). Jeg måtte kutte ut Levaxin etter noen mnd. på grunn av endel undersøkelser jeg måtte ta av kjertelen, og da var det jo bare å begynne på nytt igjenn. Men noen merker bedring etter kort tid - så det er nok veldig individuelt.

Jeg tar alltid med. når jeg står opp - og venter med å spise til etter at jeg har stelt meg samt ordnet med matpakker o.l. (1/2-1 t). Tar ikke andre vitaminer enn "Fri-flyt" til frokost, resten tar jeg til lunsj.

Ønsker deg masse lykke til - og god bedring. Må si jeg ikke misunner deg hvordan du har det nå og jeg håper virkelig du merker bedring innen "kort" tid - MEN vær tålmodig, og husk at det tar nok 6-8 uker før man kan si at en dose har gitt riktig virkning i kroppen! Og bare spør dersom det er noe du lurer på