Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 12:57   #17
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av luringen

Jeg har verdens met omtenksomme samboer, og jeg bryr meg ikke om at han ikke kommer med blomster og konfekt særlig ofte...men jeg blir sinnsykt varm inni meg når han har plukket markblomster en sommermorgen og satt på bordet..

Hver morgen står han opp tidlig for å ta unna alt som handler om søppeltømming, bleiebøtte, klesvask, kjøkkenrydding, mater hester, bikkjer, kaniner, henter ved, fyrer opp, setter på kaffen, henter avisa, smører matpakker....og dette gjør at han uten å lage noe stort nummer av det, hver dag...året rundt.For meg er denne gesten så uendelig mye vikitigere, og viser meg at han bryr seg og har meg i tankene...

Så forteller han meg hvor vakker jeg er når jeg kommer halvnaken ned på kjøkkenet med baby på armen, med ammebh på halv tolv, bustete hår og røde øyne...ja da kan Valentinsdag bare rulle inn!!

Takk for at du deler sånne fine bilder med oss, Luringen. Det du beskriver er verdifullt og virkelig verdt å huske på.
Det er vel disse oppgavene kvinnene ofte har tatt seg av og også ofte gjør, men det blir liksom fort litt mer synlig når menn gjør det
Jeg er også så heldig og ha en sambo som gjør mye av dette - helt av seg selv , men vi har ingen dyr da. Dettte setter jeg veldig pris på, men det er vel ikke noe mer enn det jeg gjør for han....

Vi er ikke gift og har ingen bryllupsdag vi kan markere. Derfor synes jeg det kunne være kos med litt ekstra på Valentin-dagen....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat