Tråd: "Hold kjeft"
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-05, 13:29   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Gratulerer med å ha bekjempet spiseforstyrrelsen din ,- og lever på Fedon... (duverden så mange som lever Fedon, han må jo bli kverket snart... )

Det finnes mennesker som er opptatt av andre og hvilken klesstr. de bruker, men det er heldigvis langt i mellom dem, og det kan hjelpe å ha med seg vissheten om at de gjør det fordi de sliter med seg selv.... Men å uttale slike ting som til personen i din famile er i tillegg et tegn på dårlig folkeskikk.

Jeg skjønner du finner dette veldig vanskelig, for du skriver et veldig følelsesladet innelgg her...

Det er noen små knep du kan bruke for å få det litt bedre med deg selv i forhold til denne problemstillingen:
1. Hva andre tenker er deres problem.
2. Vi kan aldri være helt sikker på hva andre tenker, somoftest tar vi grunleggende feil!

Så derfor er det lurt å ikke bruke tankene på hva andre tenker, men ta tak i hva vi selv tenker. Hva tenker du angående denne problemstillingen? Har du fortsatt vanskelige følelser og tanker i forbindelse med kroppen din og tynnhetsideaet?

...må bare legge til en ting... det kan jo hende de du opplever at ser på deg tenker: å så nydelige øyne! Eller: Å, tøff genser,- sånn vil jeg også ha! eller: bare hviler øynene der mens h*n tenker på middagsalternativer...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat