Jeg har nå trent 3 ganger pr uke noen måneder. Og hverken jeg eller fysioterapeuten skjønner kroppen min. Jeg har motstandstrening med elastikk og vekter. Med hovedvekt på armer, rygg/mage og lår. Ser stor endring på utvendig lår, mage + underarmer - men INGENTING PÅ OVERARMER. Skifter program og har prøvd flere. Jeg har samme program som ei anna som trener samtidig. Hun har kjempeeffekt på armene. De to siste ukene har jeg i tillegg trent leggene også. Og der ser jeg effekt etter et par treninger - SPESIELT PÅ DEN VENSTRE LEGGEN !! Har plutselig fått flott fasong på den..... bare den. Skjønner itt'no jeg. Trener jo begge leggene likt !!
Pga prolaps + diverse trener jeg MED trener (som er fysioterapeut). (Vi er to som deler) Det er svindyrt og jeg MÅ kutte ned de timene og trene alene... Det er litt skremmende, - for det hjelper unektelig å noen som står over og presser deg litt..
Betaler 180 kr timen nå - 3 ganger pr uke.....
Men altså, det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke ser noe på overarmene og hvorfor bare den ene leggen !??