Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 09:06   #24
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Jeg må bare si meg helt enig med Iset. Å veie seg hver dag høres helt grusomt ut Bli fullstendig opphengt ja...
For oss som har mål langt fram i tid så er det jo tiden fram til da, i det lange løp som er viktig. Å se tall hver dag, ja kanskje flere ganger for dag er det jo rett og slett ikke noe vits i.
Jeg veier meg èn gang i uken (resten av uken finnes ikke vekta for meg) men jeg syns egentlig det er litt ofte. Det beste hadde nok vært annenhver eller hver tredje uke - men jeg holder meg til hver uke nå ettersom jeg er såpass ny og må sjekke om jeg er på rett vei iallefall.

Jeg orker ikke noe naziregime med kroppen min og ikke kan gjøre/spise det eller det, for skal jo veie meg mandag, tirsdag, onsdag osv
Det er tross alt livet man lever, og for meg så er ikke det viktigste i livet å gå på vekta og se tall.
Det går ann å gjøre andre ting i livet og iløpet av uken ja, likeså spise riktig, men kun veie seg max èn gang i uka. Det var nå min mening

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat