Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:12   #496
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei dere!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne. Grunnen
er at jeg har slitt veldig, og har vært redd for å virke demotiverende på dere andre

Jeg har gått ned 35 kilo med ketolyse tidligere, så jeg vet at dette virker på meg. Men så fikk jeg mitt fjerde barn for litt over et år siden, og da sa det stopp. Jeg la på meg masse under svangerskapet. Men begynte på ketolyse dagen etter fødselen. Har stort sett vært i ketose siden, og har lagt på meg 10 kilo!! Det trodde jeg ikke var mulig jeg
Så nå er jeg på 100 kilo igjen. Og der vil jeg IKKE være!!!
Jeg tåler karbohydrater veldig dårlig, og jeg faller ut av ketose for nesten ingen ting. Derfor har jeg i over et halv år levd på salater og rent kjøtt. Og trimmet masse. Likevel greier jeg å gå opp. Noe er helt galt, og legen min tok alle mulige tester her forleden. Til og med han syntes at dette var merkelig.
Men alle prøver er fantastisk fine!! Heldigvis selvfølgelig. Ikke noe galt noe sted.
Derfor vil han nå at jeg forsøker Acomplia. Ikke for at jeg spiser for mye, men for at det kanskje setter igang dette skakk kjørte systemet mitt.
Jeg er veldig usikker på dette!
Derfor spør jeg dere der ute om noen har erfaringer med Acoplia?
Har slitt endel med panikkangst i perioder, og har hørt at angst og depresjon kan være noen av bivirkningene.
Trenger gode råd, jeg

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat