Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:20   #4
tulla
Medlem

tulla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere dumme spørsmål, (sykling og mat)

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

Hansola, dette beviser at vi alle er forskjellige. Du burde prøve å få i deg karbohydrater før, under og etter trening for det er nok det som skal til for å få fart på motoren din. Jeg har karbodag i dag i forbindelse med at jeg skal sykle Farrisrunden i morgen. Har funnet ut at disse karbodagene dagen før konkurranse, er tingen for meg. I morgen derimot, blir det kun fett før rittet starter og vann underveis.

Kona i huset her hadde en tilsvarende episode som deg med at hun trente like etter et karbo-gilde bestående av sandwich og pommes frites. Hun følte seg mere pigg enn noen gang og har konkludert med at hun trenger karbo før og under trening for å prestere maks.

Prøv deg fram, vær bevist på hvordan kroppen din reagerer på ulik næring og finn det optimale for deg. Det er demotiverende å trene uten framgang.

Da er vi flere, jeg har akkurat samme erfaring som kona i huset hos deg. Jeg trenger karbo for å sykle opp den siste bakken før jobb. Uten karbo må jeg bare gi opp, og gå det siste sykket. Nederlag.....

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat