Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 13:04   #6
hansola
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 54
hansola er på en erverdig vei

Sv: Flere dumme spørsmål, (sykling og mat)

Uffda. Synd med tommelen. Serlig med tanke på all trenings innsatsen din. Heldigvis, så må man tolke deg dithetn at hodet kom fra tryningen uskadd.

Jeg har sett ditt råd om å innta flere karbohydrater iforb. med treningen. Men, jeg er veldig usikker på hva som da vil skje med vektnedgangen. Den står desverre på stedet vil for tiden. Så det virker ikke som om treningen har boostet den akkurat. Snarere tvert i mot. Kanskje en forsiktig økning av karbohydratene kan ha en positiv effekt både på syklingen og slankingen. Jeg får prøve å være nøye med å notere hva slags endringer jeg gjør nå. For å se hvordan ting påvirker kroppen.

Jeg har de siste gangene blitt fryktelig støl i lårene. Selv om jeg bruker lette gir. Og når jeg mener fryktelig. så mener jeg fryktelig. Har hatt trøbbel med å gå normalt. *S* Kan man lindre dette på noen måte. Feks ved å ta en proteindrikk eller noe når økten er ferdig? Siden jeg blir så støl får jeg bare syklet to ganger i uken. Da det er for smertefullt å gjøre det hver annen dag. Tar svært gjerne i mot noen tips her altså.