Tråd: Endelig
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 15:54   #8
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig

Hei

Er ganske ny her jeg også, snart feridg med uke 4 og har gått igrunn veldig bra, helt til jeg bakte brødet som står bak på bakemiksboksen (den får du sikkert i posten snart) så den siste uka har jeg faktisk gått opp 300 gr. Dermed ingen mer brød på meg
Rådet mitt er å prøve uten brød i begynnelsen og se hvordan det går, jeg ble også mer sulten av det.
Mitt kjøleskap er ganske så likt Gerd sitt

Jeg veier alle grønnsakene mine, veier ikke rømme, creme fraiche og fløte. Plusser på litt karbs for dagen for å være på sikre siden. Jeg kan ikke gå over 15 gr karbs, det har jeg gjort denne uka og da pekte vekta oppover. Så derfor har jeg valgt å ligge på det antallet, men du må prøve deg frem og se hva som passer for deg. Dette klarer du og vi heier på deg alle sammen
Masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat