Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 09:01   #16
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Flere dumme spørsmål, (sykling og mat)

Hei Hansola!!
jeg kjenner meg igjen i det du skriver med å være "helt tom"

I fjor da jeg syklet til jobb hver dag (litt over 3 mil tur/retur) syklet jeg en distanse på 40 minutter, og jeg syklet oppover alle bakkene. da var jeg 10 kilo mer enn jeg er i dag, så da jeg startet årets sykling var jeg ved godt mot, men jeg hadde ingen power i beina, jeg måtte gå opp alle bakker pga melkesyredannelse i beina. Jeg var så sliten da jeg kom på jobb at jeg egentlig ikke hadde noe der å gjøre...
jeg var jo egentlig litt skuffet også, hadde jo regnet med ny personlig rekord siden jeg har vært så flink å gå ned i vekt.. men det lar vente på seg..

den siste uken har jeg gått to turer på 3,5 og 4 timer i ulendt terreng, og da jeg skulle sykle på jobb igjen i går, gikk det overraskende mye bedre.. jeg hadde plutselig litt mer power..! så mitt råd til deg: prøv å gå en tur de dagene du ikke sykler..

hilsen amatørsyklist fra Nord

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat