Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 21:37   #29
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel
Smile

Sv: Blir dere respektert?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, er det ikke typisk? Det har jeg også hørt, "Nå er du jo ganske slank, så nå kan du vel spise litt brødmat igjen?". Må jo bare si at jeg blir syk dersom jeg gjør det, og de har de fleste forståelse for.
Men, stort sett så har jeg bare fått positive reaksjoner. Når folk spør svarer jeg. Om de ikke akspeterer det, kan jeg alltids verbalt banke inn noen fakta, men som regel bryr jeg meg ikke stort.

Noe av det deiligste er når standardfrasen "sliten i dag", særlig på mandager kommer fra kolleger på jobb. Jeg bare "...nei!?". Det er liksom forventet, med mindre jeg har sovet veldig lite, sånn at jeg er trøtt, så er jeg sjelden eller aldri sliten når jeg kommer på jobb.

Hei! har lest noen av dine innlegg rundt på forumet og du virker flink på dette med kosthold og helse. Du skriver at du blir syk ved å spise brødmat igjen.
hvordan syk da?... bortsett fra overvekt... vil gjerne høre litt om din historie. Hvor lang tid tok det før du ble helt frisk?...jeg har spist lavkarbo i 2 mnd, men merker ikke stor bedring ennå. er generellt mye trøtt(tar endel tilskudd, drikker mye vann etc.). har også vært hos legen, men ikke funnet ut noe. Spiser ikke gluten eller melkeprodukter.
Hva har skjedd med din helse på veien hit?..ble du verre før du ble bedre? hvor på forumet finner jeg tilsvarende opplysinger(har letet rundt, men ikke funnet noe)...
flott hvis du vil sende meg noen ord

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat