Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 12:08   #58
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått ...

Siden jeg utbroderte litt i HI her føler jeg at jeg kanskje skal oppdatere litt...

Vi har hatt en stri tørn her de siste mnd, mannen har brått blitt sjalu og tussete, han er livredd for at jeg skla finne en annen nå som je ghar blitt slank. Jeg får meldinger avkollegaer osv som han har lest og trukket konklujoner som ikke har rot i virkeligheten. Vi har brukt de siste ukene godt til å snakke sammen, det er klart at jeg skjønner han også. Kona, den trygge gode kona, A4-kona, som bare var hjemme, passet ungene, vasket og lagde mat, kona som ikke brød seg om klær og utseende i nevneverdig grad, den kona har plutsleig blitt slank, går til frisøren hver mnd, støper negler, shopper trendy klær. Går ut alene, får nye venner osv osv... Klart det skaper panikk i en enkel mann:hjerter: Men vi kommuniserer, og det har vi alltid gjort, det er bare det at ha til tider holder tankene litt lenge for seg selv, og da blir det litt voldsomt når det kommer...

Nå føler jeg at jeg har funnet igjen Stine, jeg fortsetter slik jeg har gjort nå, tar vare på MEG og OSS... Og det funker kjempefint. Vi har grått, kranglet kjeftet og kosa de siste ukene, men den siste uka nå har en liten følelsesspire begynt å vokse frem, jeg er forelsket, og det i en mann jeg har hatt siden jeg var 15 år, i en mann jeg akkurat i dag har vært gift med i 7 år. Og det er gjensidig. Det kiler i magen og kribler i kroppen etter han... Det er fantastisk deilig!

Må bare takke for all den støtten jeg har fått her den sste mnd, helt overveldende!
til dere alle sammen, ingen nevnt ingen glemt...