Sv: Flere dumme spørsmål, (sykling og mat)
Ok. Nå skal vi se om jeg har skjønt dette riktig. For å hindre en i å bli støl så kan man:
I stendfor å sykle 3 mil annenhver dag. Så kan man heller sykle 1 mil hver dag og ta en proteinshake når man kommer hjem? Var det sånn og forstå?
Karbo før/under/etter trening.
Her er jeg jo fryktelig usikker. Frem til nå har jeg brukt skaldemanns opplegg. Og har ved hjelp av maks 12 karber om dagen gått ned til et niva som har gjordt at jeg kan trene igjen. Jeg må innrømme at jeg er redd for å klusse til for mye med dietten. Men, skal prøve med to bananer før sykkelturene denne uken. Og virkelig følge med på både cm og vekten denne uken. Vekten behøver ikke ned så lenge det blir borte noen cm. Men, som sagt før. I det siste har begge deler stått på stedet hvil.
Når jeg sykler så er det ingenting som heter søndagstur. Da jeg nå veier ca 118 kg og er forferdelig utrent. Når man veier 135 som jeg gjorde 10 mars er det rett og slett ikke så lett og trene. Så for meg er det dere kaller søndagstur.. et rent blodslit. Særlig uten karbo. Så det jeg gjør er at jeg åpner rolig for å så fortsette rolig så jeg er sikker på at jeg kommer hjem. Hvis jeg bruker tyngre gir så gir beina opp med en gang. Så jeg sykler på veldig lette gir. Og særlig i bakker. Jeg har desverre noen seige bakker den siste biten hjem. Så jeg er alltid i kjelleren når jeg kommer inn i hus. Jeg er så sta og egen at å måtte trille er uaktuelt så jeg er virkelig sliten når jeg sjangler inn i dusjen.