Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 15:06   #7
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Når dere måler...

I dag er dag 1 av ketolysekuren, så jeg tenkte jeg skulle ta noen centimetermål for senere sammenligning. Men det er jammen ikke lett å vite hvor jeg skal måle. Jeg er blitt veldig usikker på om alle kroppsfasonger egner seg til måling, jeg.

Da jeg målte livvidden, tok jeg mål der jeg er smalest. Men derfra er det et godt stykke ned til navlen, da … Har jo hengemage. Kommer avstanden fra det smaleste ned til navlen til å forandre seg når jeg får mindre fett på magen? Trekker magen seg litt opp, når vekta går ned?

Så skulle jeg prøve å måle hoftene også. Hvor er de, egentlig??? Endte med å ta mål der baken er bredest (sett fra siden) og inkludere hengemagen, selv om det egentlig går litt inn på hoftene akkurat der (sett forfra, altså). Så jeg har vel på en måte målt bak + mage der, da - ikke hofter?

På lårene målte jeg også det bredeste, det var mye enklere.

Ja, det er vel som Distrea skriver, at det viktigste er å måle samme sted hver gang. I den grad en kan få det til.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat