Sv: Ny her .. noen spørsmål ang ketolysekuren
1: Ja, tror da det 
2: Du skal styre unna sorbitol og xylitol på ketolyse, står om det i boka tror jeg.. finner du tyggis uten disse er det sikkert ok!
3: På ketolyse skal man jo ikke gå sulten, så når jeg er fysen på noe eller småsulten, lager jeg meg noe å spise. Det kan være middagsrester, litt ost (metter fort), lager meg agurkstenger og dipper i rømme, osv osv.. sålenge du regner alt inn i de 15-20 grammene med karber du skal ha pr dag, er ikke disse småmåltidene noe problem!
Mitt beste råd egentlig i forbindelse med det at du skal/bør veie alt du spiser i begynnelsen og regne på hvor mange karber du har hver dag - det jeg gjorde, var å lage meg en "oppskriftsbok", der jeg etterhvert som jeg spiste noe fylte inn hvor mye jeg skulle ha av hver ting i gram pluss at jeg hadde ferdig regna ut karbeinnhold.. på den måten blir det enklere etter hvert, og man slipper å gruble så mye hele veien
Et annet godt råd er jo når man lager mat som tar litt tid, eller bakst, å lage utrolig mye og fryse ned mesteparten.. er godt å ha en del ting i fryseren på travle dager, som man bare tiner i full fart!
Ellers får jeg si velkommen til oss, og masse lykke til! 
|