Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 17:01   #124
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Ja, definitivt ganske så mange. Det må uansett være lov til å mene at de 2% av befolkningen som er sykelig overvektig IKKE skal være noe argument for at 98% friske mennesker må la være å bruke de beste hjelpemidlene? Hvor er i så tilfelle logikken i det?

Ha en fortsatt fin dag!

Har du LEST noen av linkene? 20 % lider av FEDME... et er ganske mange prosent. Hvor mange av disse har spiseforstyrrelser...det går fram av linkene.

Du må jo lese da når jeg kommer med noe håndfast.

Du er faktisk den eneste jeg har hørt om som synes badevekta er et av de beste hjelpemidlene i vektreduksjon. Du snakker bare ut fra deg selv og har du ikke noe mer håndfast å komme med, tar jeg det som ren sysning.. og kan ikke ta det med i beregningen.

Ha en fortsatt fin dag

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat