Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 23:01   #137
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Da er dere tre stykker da.. så langt.. som det å veie seg hver dag passer for.

"Forståsegpåere" sier 1 gang i uka pga ikke få oppheng på vekta for det faktisk bare er et tall som i beste fall viser hvor mye du veier.

Jeg akter å veie meg sjeldnere framover det er helt sikkert. Jeg melder meg ikke inn i "veimeghverdagklubben" - det blir for slitsomt.

Og så jeg som tidligere i kveld skrev at dette melder jeg meg ut av.... Bare en kommentar, hvorfor skulle du "melde deg inn i" noe som ikke passer for deg? Som sagt, jeg gikk ned mine 60 kilo, jeg veide meg hver dag (med unntak av ferier etc) det fantes ikke slitsomt, eller noe sykelig over det. Tok vel noen sekunder på morgenen å sjekke den vekta. Det var ikke noe jeg fortsatte med når vekta var nådd. Men vet du, her har blitt skrevet så mye om hvor galt og sykelig det vi "driver" med er, at selvfølgelig vil ikke andre komme inn og si noe her. Jeg hadde aldri i verden gjort det, hadde jeg visst hva som ville komme.... Da hadde jeg kun svart på private meldinger hvor jeg blir spurt om hvordan jeg klarte å gå ned mine kilo....

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat