Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-04, 19:05   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Natreen funker fint, men jeg har funnet ut at det lønner seg å tilsette søtningsmiddel til slutt, - etter at det er vispet ferdig.. Iallefall hadde jeg følelsen av at eggedosisen ble "stivere" når jeg tilsatte søtningsmiddel til slutt.

Når det gjelder eggehvite sto det faktisk i en oppskrift at søtningsmiddel skulle tilsettes til slutt. Lurte på hvorfor den gangen, og gjorde som jeg pleide.....og nå vet jeg det...... sto der med en sølete, klissete hvittemasse som ikke ville stivne....... Altså, - søtningsmiddel til slutt !!

Det er ingen andre søtsaker som er "lovlig" på induksjon. Litt av vitsen med induskjon er å rense sukker og annet faenskap ut av kroppen, dvs RENSE ut litt. Du skal på en måte venne deg av med søtt. Da er der dumt å tilføre det. Vet at folk her inne spiser sukkerfri sjokolade, drops etc., men det anbefales absolutt IKKE, og det er tross alt bare 14 dager det er snakk om !