Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-08, 23:09   #18
blaut
Juniormedlem

blaut sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: OPPE I NORD TROMS
Alder: 51
blaut er på en erverdig vei

Sv: Trenger seriøst hjelp her!

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Hei! Jeg skjønner så godt frustrasjonen din for jeg har det sånn selv. Nå i dag begynner jeg på min andre uke i kuren og jeg har det myyyyyye bedre enn da jeg startet. Ikke blir jeg sugen lenger, humøret er bedre og selv om jeg hele tiden lurer på hva jeg kan spise og synes det er et ork at maten skal ha sånn plass i hverdagen min så er det ikke sånn at jeg døøøøør dersom jeg ikke får måltidet til rett tid. I dag hoppet jeg over middagen til og med og kjente ikke noe sultfølelse. Så hold ut dette klarer du fint bare du kommer over kneika!!! Jeg spiser alltid salat til lunsj og har noen grønnsaker til middag. Frokosten består stort sett av enten laks og eggerøre eller egg og bacon eller omelett. Også varierer det litt om jeg spiser kvelds og da blir det gjerne egg igjen. Om jeg skal klage på noe i denne kuren er det at det er sinnsykt dyrt å holde på å spise pakke etter pakke med bacon og kjøtt og og samtidig handle inn til de andre i familien.... DET er det største hinderet så langt faktisk. Jeg driter ikke penger liksom

Angående dyrt.
Eh handle bacon på Prix. Der har de et sånt billig merke(X-tra eller nåkka sånt)
Så syns eg ikke at eg treng så mye mat for å bli mett lenger