Sv: Manic Monday Motivasjonstråd
Jeg har lyst til å skrive inn her 
Ikke fordi jeg sliter med motivasjonen - den er helt fin igrunnen. Jeg trives med lavkarbomat og for tiden er ketosen helt fin også.
Men jeg er litt småfrustrert over eurodietten jeg går på. Jeg gikk fort ned i fase 1/2, tok av ti kilo. Men det var et h******. Maten i produktene var ikke noe problem, jeg slet ikke med smaken eller noe sånt, men jeg var så utrolig sulten hele tiden. Det ble rett og slett for lite mat for meg tror jeg. Var kald og sliten også.
Nå spiser jeg ett til to ed måltider per dag og tre måltider med ketogen kost. Det fungerer mye mye bedre for meg. Energien er bedre, jeg orker å trene igjen og ikke minst - jeg får sove skikkelig.
Menneh... Da går ikke vekta ned da - såklabert 
Jeg er dermed litt i tvil om jeg skal gå tilbake og plage meg ned et stykke igjen med mer ed mat eller om jeg skal fortsette slik det er nå og se om det løsner igjen snart.
Skal på ferie til uka, så jeg heller mest mot standard ketogen kost til jeg er ferdig med ferien også heller en skarp ed periode igjen da, men samtidig så skulle jeg så innmari gjerne kommet ned til dit hvor jeg kan få fiksa huden på magen snart...

|