Sv: Manic Monday Motivasjonstråd
Du er ikke bare inni et platå da? Altså at det ikke tenger å være kosten det er noe galt med? Et kosthold som gjør at du sover dårlig, ikke klarer å trene og går sulten og miserabel, kan da ikke ha mye for seg.. Det minner mest om tradisjonelle sultekurer, som selvsagt gjør at man går ned i vekt, men man skal da leve og? Ser på tickerene dine at du allerede har gått ned veldig mye - da er det gjerne bare naturlig at kroppen ikke slipper resten like velvillig. Har du gitt kroppen tilstrekkelig tid til å tilpasse seg både aktivitetsnivå og kosthold? Selv om jeg ikke har vært i din situasjon, vet jeg ganske mye om å ikke være komfortabel i egen kropp, og å være utålmodig på resultatene. Ofte er det slik at jo nærmere målet man er, jo mer utålmodig blir man. Og jo mer innbitt prøver kroppen å motarbeide oss.. Kanskje du rett og slett skal la kroppen hvile litt - tenke at du heller skal holde vekten i ferien, så kan du heller ta i et tak etterpå. Bare noen tanker.. Synes det står stor respekt av hva du har klart jeg!
|