Gaah!
Dette er min 2. uke på ketolysekuren. Fra forrige mandag til fredag gikk jeg ned 3,4 kg -altså en skikkelig pangstart. I helgen har det gått litt opp og ned +/- 0-1 kg (?) har vært i ketose hele tiden (veldig lilla). Fra søndag til mandag hadde jeg gått ned ytterligere 100 gram, men sååå.... nå har det stått stille mer eller mindre siden fredag, veide i dag det samme som fredag. Fikk mensen på lørdag, kan det være det som gjør at jeg holder væske i kroppen? Noen med erfaring? Når pleier kroppen og slippe denne ekstra væske i fornbindelse med mens, når mens er ferdig??
Litt frustrerende selv om jeg vet det er normalt at det kan gå veldig raskt i starten. Likevel... syns det var litt vel tidlig å komme på et vektplatå allerede i uke 2.... mister jo litt motet
Jeg er ikke så veldig flink å drikke så mye vann jeg bør enda... og heller ikke trimme.... syklet ca. 1 time to ganger forrige uke, denne uka har jeg ikke fått sjangs til noe. Men styrer mye med husarbeid og blir god og varm (svett) til tider. Spiser salat hver dag, stixen er veldig lilla (senest i går kveld).
En typis matdag ser slik ut:
Frokost: 2 speilegg + 3 baconstrimler
Lunsj: Hjemmelaga tomatsuppe eller polarlapper med ost/skinke.
Middag: Rødt kjøtt, fisk eller kylling -alltid med minst halve tallerken salat. (I går sommerkoteletter med sopp og fløtesaus)
Kvelds: Litt hasselnøttkjerner, eller polarlapp med ost.
Drikker mye pepsi max....
Blir veldig glad om noe gidder å ta en titt på dette! Takk.