Tråd: Gaah!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-08, 12:27   #5
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Sv: Gaah!!

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

For det første, gratulerer med flott start med -3,4kg! Godt jobba!

Når det kommer til det du skriver videre, så er det vel litt vanlig at det ikke skjer så mye på uke 2 når man får en slik pangstart? Husk at kroppen din slapp over 3 kg på noen få døgn, det blir jo ikke å gå så fort hele veien? Hodet ditt og huden din skal også henge med på denne kuren, og kroppen blir å begynne å slippe kiloene igjen - såfremt du spiser riktig i følge boka
Vær forresten obs på at pepsi max inneholder aspartam, som kan få noens vekttap til å stagnere.. cola light inneholder sucralose, et søtningsstoff som ikke har de samme virkningene Og drikk mer vann!
Ikke stress med vekttapet, kos deg heller med maten og ta stikkprøver med ketosticksene for å se om du gjør ting riktig.. så ser du på ukesveiingen om det gir utslag også på vekta!

Masse lykke til videre

Tusen takk! Ja jeg tror jeg skal prøve å redusere pepisen litt.... ellers er det jo logisk det du sier at kroppen må få tid til å omstille seg etter en slik start...

En annen ting som er rart er at mannen spiser det samme som meg, men han gikk ut av ketose i går kveld... han hadde spist et eple i går, det var vel det eneste som jeg ikke spiste. I såfall skal det utrolig lite til før en beveger seg over på feil side..