Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-08, 13:34   #19
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei! Ny her inne!

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Takk for det!

Ja, MorStine, du har nok rett i at kroppen kanskje trenger en liten tenkepause... Var egentlig ikke så opptatt av vekta når jeg begynte på ketolyse, det var mest for å bedre formen jeg startet, men når resultatene begynte å vises på vekta også så ble jeg litt opphengt i å se fremgangen der. Som du sier så er det mest psykisk for egen del - å se 80-tallet for første gang på 10 år vil være en enorm mental boost.

Moro å kunne være en inspirasjon for andre - akkurat som mange her inne har vært for meg før jeg registrerte meg!

Oh YES, been there... Gjett a. Er fortsatt opphengt i at vekta mi MÅ være 71 og ettellerannet, bikker den 72 er det krise oppi hodet mitt, som om det har noe å si om jeg veier 71,9 eller 72,2 liksom Men jeg er opphengt ja... Så tro meg, jeg vet hva du snakker om der. Jeg har veid under 73 siden november (avbrutt av noen uker etter jul med litt mer), enda så er jeg opphengt... Håper det går over...

Og du er helt klart til inspirasjon