Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-05, 10:38   #1
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Om det å spise masse bær

Det er en ting som vaker litt sånn i bakhodet mitt om dagen. Jeg tenker på dette med bær og sprøytemidler.

De fleste av oss her inne spiser mye bær fordi det er en del av den steinalderdietten vi tror på. Jeg gjør også det.... og ikke minst sønnen min på 16 1/2 mnd. Vi tenker at det er naturlig føde for vår kropp. Men er det virkelig naturlig å spise bær hele året når vi bare har sommer 2 mnd i året.

Resultatet av klimaet vårt er jo at vi må kjøpe mye av den bæra vi spiser (eller plukker dere andre som gale om sommeren ), og da får vi jo dyrket bær som ikke har like mye antistoffer som ville bær (i dyrket blåbær er det bare antistoffer i skallet mens i vill blåbær er det i hele) og som er sprøytet.

Spesielt liker jeg ikke tanken på sprøytemidlene sønnen min får i seg.

Hva tenker dere andre om det?

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat