Marianne og Elian: Tusen takk det var kjempehyggelige kommentarer! Det med frukt har kanskje litt å gjøre med at blodtypedietten vaker litt sånn i bakhodet mitt, og prinsen og jeg har blodtype 0 Vi hadde en time hos fastlegen vår i høst for å diskutere prinsens kosthold. Det var hun som geleidet meg inn på Fedons litteratur og jeg har stoor respekt for henne. Jeg ville derfor ta en prat med henne. Hun syntes at vi er kjempeflinke, men da jeg presenterte en del av problemstillingene mine for henne sa hun: " Det er bra at du er så bevisst og flink med kostholdet hans, men du må ikke bli nevrotisk"..... og hun hadde kanskje et poeng Jeg vil jo egentlig at han skal spise næringsrik, økologisk, lavkarbomat, som er etter blodtypedietten og fullstendig fri for E-stoffer og sprøytemidler Litt høye ambisjoner kanskje..... Lurer på hvordan jeg reagerer hvis han som tenåring bare heller innpå cola og grandiosa ..... kommer sikkert til å bli rasende for at han ødelegger det gode verket jeg har skapt