Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-08, 19:10   #21
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som har ammet

Det ER svsk og ikke ammingen som gjør at brystet forandrer seg. Så de som ammer går rundt som Pamela en stund, og de som ikke gjør det går tilbake rett med en gang. For å unngå sæggis, kan man jo bruke godt støttende bh, og viktig, BINDE opp bysten når man slutter. For eksempel bo i sports-bh i noen uker etter ammeslutt. Da trekker alt seg så fint tilbake så.

Personlig så hadde jeg tidenes apetitt i ammeperioden og var tyngre enn på slutten av svsk på slutten av ammingen (ska sies at jeg ikke gikk opp mye i svsk da!), siden da har jeg gått ned 13-15 kg.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat