Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-08, 21:45   #192
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Treningsdagbok (for alle)

I dag regnet det for mye til joggeturen. Så regnet det mindre - på med skoene, da begynte regnet for fullt igjen - av med skoene...

Etter en stund innså jeg at det var for kaldt og surt også - og sikkert altfor bløtt i skogen. Så da bet jeg tennene sammen og gikk på treningsstudioet. (Hater å kjøre apparater).

Som vanlig ble den timen jeg hadde tatt mål av i romaskinen kortet ned til førti minutter, men holdt til gjengjeld pent tempo hele veien.

Etter det kjørte jeg de apparatene jeg vet hvordan man skal bruke - som sagt - jeg er ikke stor-fan av helsestudio.

Merket meg at det ikke gikk an å legge på mer vekt på to apparater nå - hehehehe.... (Sånt er veldig kult når noen av bole-gutta står og ser på - ikke mange som matcher benmusklene til forhenværende tjukke jenter med en tung sykkel-dille.... )

Det ble en ca tre kvarter med apparater etter de førti på romaskinen, så jeg er igrunnen godt fornøyd likevel. Morro å se at selvom jeg ikke har tatt situps på kjempelenge, så er det fortsatt null prob å ta 200 av dem. Hadde jeg bare kunnet følge opp med feks armhevinger så

Joa - det var greit å trene inne, begynner jeg å bli enig med meg selv om nå. Greit å måle formutvikling igjen, er jo lenge siden sist jeg trente direkte målbart nå.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat