Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-04, 17:38   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg mener å huske at 1 ts Natreen veier 0.5 gram...... da blir det ikke så mye karbo nei, - men det smaker som om du hadde brukt 1 ts sukker !

Skjønner problemet med søtsuget, - men det er et valg du må ta, slik Carbokiller forklarer. Det går over ! Det er akkurat som å slutte å røyke, det nytter ikke hvis du må ha et trekk eller to nå og da, da holder du avhengigheten ved like ! Tror nok kvalmen og sukkersuget gir seg om noen dager. Kunne ønske noen som har hatt det som deg kunne kommentere her, f.eks HP !!! Men ikke misforstå, - jeg skjønner deg veldig godt og forstår at det er vanskelig !!

Heistad gele er kjempegod, spesielt bringebær geleen. Men den er søtet med Aspartame, - som det advares mot pga bivirkinger (ikke bare vektstopp). Det kan godt hende du tåler det uten problem, det er bare å prøve seg frem. Det er tross alt bedre å spise dette MED søtstoff enn å trykke innpå på ting med karber i !! Til og med på induksjonen !

En pakke Heistad holder fint til 4-5 porsjoner - med piska krem er det knall !!

Uansett hva du velger, - må man velge så er det om å gjøre å velge det minste av to onder vettu - hvis du går på enmegasprekk fordi du må kutte ned for fort er det bedre du får i deg litt.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat