Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 13:40   #434
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er takknemlig i dag, skal dere vite!

*Jeg fikk ikke jobben jeg søkte på internt, men jeg er helt utrolig takknemlig for de fantasisk kule kollegene mine som har backet meg opp hundre prosent i min skuffelse!
*Jeg er takknemlig for at jeg ikke er fyllsyk i dag, tross et skikkelig (og utrolig morsomt) sjøslag i går!
*Jeg er takknemlig for ei jente jeg har hatt sjansen til å bli kjent med på nytt etter at jeg begynte på den gamle jobben min igjen, hun er helt fantastisk, og et av de flotteste menneskene som har kommet inn i livet mitt den siste tiden!
*Jeg er takknemlig for at jeg ser ut til å få en bra sommer økonomisk sett, en gledelig overraskelse!
*Jeg er takknemlig for at jeg har en supersøt svigermor som kommer på besøk i morgen, og for at mine flotte deilige foreldre kommer på besøk til uka, og om jeg er snill pike, så får jeg kanskje bli med dem på Leonard Cohen-konsert
*Jeg er takknemlig for at selv om kroppen min ikke går den veien jeg vil, så tar den likevel vare på meg, og gjør en fantastisk jobb! Yay kroppen!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat