Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 13:18   #11
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Charmtassen - jeg må nok innrømme at jeg har testet ved alle mulige anledninger i det siste...

Nå har jeg kjøpt ketolyseboka - det er jo samme prinsippet på en måte, så jeg tenkte det var litt kunnskap å hente der. Og det var det - nå har jeg ihvertfall fått i meg kalium og krom - og etter det har jeg kommet meg på do :hurra:

Føler nesten for å sende han Torkil fyren blomster bare for det jeg

Nå har jeg begynt å finregne karbene og bestemt meg for å legge meg på 10g de neste tre dagene, så får vi se om ikke ketosen kommer på plass da. Også har jeg kuttet vekk all mat med kunstig søtning, og gått opp på fettet. Jeg holdt på å svime av da jeg så at proteiner kan omdannes til karber i kroppen

Så da fortsetter jeg med eurodietten - og passer på at jeg samtidig holder meg innenfor spesifikasjonene på streng ketolyse som da også skal ligge et langt stykke under Atkins induksjon (uten at jeg har lest boka hans, så det vet jeg egentlig ikke nok om), og da bør det jo virke...

Jeg kommer til å savne sjokoladesmak STORT, men det spiller ingen rolle - jeg SKAL få til dette.

Jeg får heller spise baconcrisp eller et par ekstra egg hvis kosebehovet tar helt overhånd. Eller et glass vin etterhvert.

Om ikke annet så var det iallefall motiverende å sjekke vekta i morges etter at dobesøkene var unnagjort. En halv kilo under laveste måling gjennom tidene så langt. Og to og en halv kilo under i går morges.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat