Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
Jadda... Da har jeg vært hos legen og veid meg skikkelig i dag...
Nettoen er en kilo ned. Men bruttoen er fem kilo mindre vann og fire kilo MER FETT??????
Men so legen sa - det er noe som ikke stemmer. Dette hadde du ikke klart å legge på deg på så kort tid om du hadde prøvd engang.
Så... Jeg vet ikke helt jeg. Akkurat nå er jeg mest forvirra  
Men - jeg har holdt på å bli sprø mens jeg har gåt ut og inn av ketose nå, så jeg har uansett tatt dette som en læreperiode for å finne ut hva som funker for meg for å holde ketosen stabil.
Og lært at da tåler jeg _minimalt_ med karbohydrater, langt mindre enn det som er vanlig på eurodiett.
Så heretter er det superstreng ketogen kost på meg, kun ispedd de ed produktene med aller lavest karbo.
Så får jeg prøve å bli kvitt de andre på et vis :-)
Men jeg er glad for en kilo ned likevel jeg... Selvom vekta sier fy med store bokstaver...
Ved nærmere ettertanke...
Hvis jeg skulle lagt på meg fire kilo fett på tre uker, så måtte jeg spist minst firetusen femhundre kal per dag - hver dag. Jeg har ikke spist over femtenhundre en eneste dag... Kanskje legen har rett i at det var noe feil der et sted.
Trøster meg med det jeg - og holder meg på under 15 karb så ketosen ikke stikker av igjen inntil jeg ser at vekta begynner å lee på seg...

Sist redigert av smilefjes : 23-06-08 kl 12:49.
Årsak: Oppdatering
|