Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-08, 13:53   #4
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Minus 25 kg, når vet man at man er ferdig?

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Wow - gratulerer med fantastisk resultat!
Når man går mye ned i vekt skjer ofte ett av to: Enten følger ikke hodet med, slik at man oppfatter seg selv som større enn det man er, eller man er kjempefornøyd først, helt til man blir vant til sitt slankere utseende, og da er plutselig ikke det slank nok... Hva med å la kroppen selv bestemme? Hvis du har et kosthold du trives med og er passe aktiv, skal jo en normalt fungerende kropp selv stabilisere seg på den vekten som er riktig for deg.

Hei Max.
Skjønner at du funderer, men det Nike skriver her er veldig riktig, og på de bildene du la ut for en stund siden ser du veldig fin ut.
Spis lavkarbo, trim og la tiden jobbe for deg. Gerd har vel lagt seg på den linja, og jeg tror det er mest fornuftig.

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat