Sv: Skeptiske medmennesker....
Opprinnelig lagt inn av Sense, her.
er det tilfelle at det er like lett å gå opp i vekt etter endt ketolysekur som ved andre slankekurer?
Sannsynligvis ikke like lett som etter en sultekur ala Rode, men ja. Går man tilbake til det kostholdet som gjorde en overvektig i utgangspunktet så vil man antageligvis få akkurat samme resultat etter en tid 
Sitat:
Flere sier de har kjente som har prøvd lindberg og de gikk bare opp i stedet for ned... blir litt forvirra for er ikke lindberg noe som er anbefalt å fortsette med etter ketolyse da?
Jeg tror det er mange som "går på" Lindberg, Atkins, Ketolyse, mm uten å egentlig forstå hva det dreier seg om. En kompis fortalte meg en gang at han hadde begynt på "Atkins" mens vi sto i kassa på Burger King med hver vår Bacon whopper meny etter noen øl på byen. Høflig som jeg er så lo jeg bare litt 
Sitat:
Dere som anser dere for ferdigslanket og som fremdeles vanker litt her inne på forumet, har dere hatt vanskeligheter med å holde vekten stabil i etterkant av kuren? Hva ligger dere på KH nå og gikk det fint å ta steget over fra ketose til kun lavkarbo?
Det gikk helt knirkefritt, men jeg fulgte Atkins, og gjeninnføring av karbohydrat i kostholdet er en del av planen. Så gikk jeg over på the anabolic diet, og trives storveis med det.
Sitat:
Jeg prøver å forsvare det med at vi jo har valgt en varig kostholdsendring og at vi sikkert hadde gått opp i vekt igjen om vi hadde fortsatt som før kuren, men at vi akter å leve på lavkarbo i etterkant også. Men njaaa... veldig skeptiske er de nå likevel.
Du skal se skepsisen gir seg etter hvert Hvis ikke så ligger det kanskje noe annet bak?
Sist redigert av Bulldog : 23-06-08 kl 17:31.
Årsak: Litt ivrig med sletteknappen :)
|