Sv: Skeptiske medmennesker....
Jeg har også opplevd at folk trekker på skuldrene av denne livstilen. Mange er rett og slett negative. Jeg tror det har noe med at å leve slik vi gjør, nesten uten kh, er å gjøre det motsatte av det som blir anbefalt. Ellers anbefales det jo at man teller kalorier. Når en går slik imot allmenheten må man nesten forvente at det kommer reaksjoner. Men dersom vi er åpne om det vi driver med, og forteller om våre erfaringer vil dette nok pirre nysjerrigheten til veldig mange mennesker. Det er nå engang sånn at dersom man vet lite om noe så er man skeptisk til et bevis er lagt frem på at det virker.
Dette er første gang jeg har funnet noe som virkelig har virket logisk i slankeverden og selv om jeg er relativt ny her så skjønner jeg at denne livstilsendringen kan jeg klare dersom jeg går inn for det. Det er jo ikke sånn at du aaaldri mer kan kose deg liksom, man må bare hele tiden være mere bevisst på maten man spiser i det daglige.
Jeg tror at denne livstilen kommer til å gå helt fint for mannen din og deg og jeg tror ikke dere kommer til å oppleve problemer med at dere flyr opp i vekt igjen. Motbevis påstandene folk kommer med så får de noe å tenke på de også!
|