Sv: Minus 25 kg, når vet man at man er ferdig?
Jeg har vel egentlig konkludert med at jeg ikke er fornøyd. Tok noen omtrentlige mål, og ser at jeg har gått inn en del i cm de siste ukene også, så da har jo faktisk mannen rett, han sier at jeg må ha blitt merkbart mindre på kort tid..
Nå bruker jeg ca 42/44 i klær. Jeg ønsker nok innerst inne å bli en str 40/42. Jeg er "framtung", så det er ikke alltid overdelene i 44 passer heller, og det er vel det jeg drømmer om.. Med godt undertøy på, begynner nesten kroppen å se grei ut, men den kunne helt klart fått bort litt mer, uten at jeg er "skrapa" av den grunn.. Løshuden på magen har tydelig også beegynt å stramme seg opp, den har skrumpet sammen, for den er langt fra så hengete som jeg var så sikker på at den skulle bli.
Egentlig tror jeg at jeg trenger noen skikkelige spark i baken. Skulle trengt en skikkelig gulrot. Mannen har vært en god støttespiller han, for all del, men jeg skulle gjerne hatt litt mer drahjelp på slutten.. Han ville ikke kjøpe noe til meg i går, fordi han var redd jeg ikke skulle bli fornøyd, påsto han. En blomsterbukett hadde da vel aldri slått feil, eller hva?
Nei, skulle ønske det var et kurs, eller en gruppe her i nærheten jeg kunne hatt faste møter med, for det er slikt som hadde hjulpet nå i sluttfasen.. Eller starten på slutten.. Eller starten på vedlikeholdet...