Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 19:14   #9
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Sv: Trenger bekreftelse ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tre døgn? Forventer du å gå ned hver dag? Dette er jo et TYPISK eksempel på det vi har snakket om i en annen tråd, hvordan daglig veiing kan være demotiverende og ødeleggende. Du burde nok veie deg litt sjeldnere, en gang i uka feks. Da ser du sikkert også resultater.

Tja egentlig kanskje det ja.... Men bare litt. Må jo nesten det da hvis Torkil sier det er bra å gå ned rundt 1 kg i uka... da forventer jeg vel egentlig litt hver dag ja... skal innrømme det. Ihvertfall siden det enda er såpass tidlig i kuren... Men jeg har tenkt litt idag... og har komt frem til at det er bra jeg ikke går OPP ihvertfall, så får jeg heller kanskje tåle at det stopper opp litt av og til...

Men syns det er litt rart siden jeg har hatt veldig utslag på stixen hver dag i to uker, og spiser som anbefalt. Har forstått at man ikke snakker om platå så tidlig. Det sto stille helgen for en uke siden også - kanskje er jeg bare slik at kroppen slipper takvis et halvt kg hver gang med noen dagers mellomrom...

Jeg vet jeg ikke bør veie meg hver dag, og leste den tråden du sikter til. Men jeg syns det er greit å følge med på hva som påvirker vekten, og føler jeg lærer litt av det. Var bare litt sån i dag morges når vekta enda ikke fortsatte i riktig retning. Men er over det nå!