Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-08, 13:52   #19
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Økt kolesterol og leververdier

bare interessert og leser og lærer, teknisk utdannelse.

Jeg bryr meg katta om kolesterol for det er vist å ikke ha noen klar sammenheng med dødelighet. Det er vist både ingen sammenheng, positiv sammenheng og negativ sammenheng. Hjerte og karsykdommer er ikke en opphopning og klebring av for mye fett og kolesterol i blodet, det er en mangelsykdom. For mye av dritt og for lite av bra for at hjertet skal holde seg sterkt og friskt, at kroppen skal klare å justere blodtrykket og at blodåreveggene skal holde seg friske elastiske og ikke få skader.

Høyt insulin, frie radikaler, ødelagt mat, transfett, miljøgifter, etc skader åreveggene, ikke naturlig kolesterol. Når de skades må de repareres kjapt og da kommer bla kolesterol til unsetning.

Det er tom leger som tror på vitamintilskudd som har klart å reversere oppbygningen av forkalkninger i årer.

et sunt menneske tåler naturlig mat, ingen blir syke av naturlig mat, men derimot av dårlig mat og usunn livsførsel.

Dessuten ville jeg ikke vært redd for å teste dette et helt år og passe på å spise naturlig mat du vet ikke er ødelagt i produksjonen. Så kan du avgjøre da.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat