Jeg har drevet med mitt nye kosthold (og nye liv) i litt mer enn åtte uker nå. Jeg har gått veldig opp i det og synes at det er moro og spennende. Det er mange gode oppskrifter her og jeg finne stadig nye som jeg vil prøve. Jeg har altså ikke gått lei. Vekten går ikke særlig fort nedover, men nå er liksom ikke det så farlig lenger, siden jeg likevel har det så bra og kan tenke meg å fortsette med dette kostholdet. Hadde selvsagt vært moro om jeg kunne gått ned litt raskere (har gått ned ca. 4,5 kg. til nå). Det som jeg synes er litt pussig, er at t.o.m når jeg sover så er lavkarbotankene med meg Jeg har sikkert hatt fem-seks drømmer hvor jeg drømmer at jeg i forskjellige situasjoner tar meg selv i å spise karbomat (brød, kake, sjokolade osv.). Det som går igjen i drømmene er at akkurat i det jeg har spist denne "maten" kommer jeg på at jeg driver med lavkarbo, og da får jeg fullstendig panikk, for jeg har jo ødelagt alt Hjelpemeg! Noen andre som opplever dette? Eller er jeg bare ekstremt opphengt i mitt nye kosthold?